Login

AutoMasteri turundusmoodul

MarketingTäpne sõnum toob rohkem müüki

AutoMasteri CRM-moodul pakub kõiki vajalikke turundusvahendeid. Teie kampaaniad muutuvad tõhusamateks ning teil on hõlpsam praegusi ja tulevasi kliente ja teisi kontakte tundma õppida.

Tunne oma klienti

Kui kõik kliendi ja tema sõiduki andmed on ühes kohas, võite talle paremat teenust ja müüki pakkuda. AutoMaster võimaldab kliente rühmitada näiteks mudelite kaupa või möödunud hooldustähtaja järgi. Meie lihtne analüüsivahend võimaldab vaadata, kui palju iga klient teile tegelikult sisse toob.

Oluline on olla organiseeritud

AutoMasteri müügimehe töölaud salvestab ja analüüsib nii varasemate kui ka tulevaste klientide andmeid. Võite oma töölauda seadistada nii, et see kuvaks täpselt vajalikke andmeid: klientide kõnesid, e-kirju ja kohtumisi, koosolekuid ja müügijärgset suhtlust. AutoMaster võimaldab isegi meelde tuletada, kuidas igale kliendile suhelda meeldib: e-posti, tavaposti, faksi või SMSi teel.

Müügijärgsed meeldetuletused on kasulikud

Müügi ja klientide lojaalsuse suurendamiseks võite luua automaatsed müügijärgsed meeldetuletused või igapäevased hooldusmeeldetuletused. AutoMasteril on sisseehitatud kaebuste organiseerimissüsteem, et iga klient jääks rahule.

AutoMaster CRM

Müügimehe töölaud organiseerib kontaktide, proovisõitude, tellimuste ja hooldustööde andmed ühes aknas, et müügiinimestel oleks klientidest täielik ülevaade.

Kontaktide haldamine* pakub kontaktandmete töötluse ja aruandluse võimalusi. Ekraanil kuvatakse selgetes tabelites iga kontakti hetkeseisu ja temaga tegeleva müügimehe andmeid.

CRM-i kampaaniajuhtimine võimaldab turundus- või müügiosakonnal luua sihtrühmi, jälgida vastuste arvu ning mõõta kampaaniate otsest mõju kokkulepitud proovisõitude, pakkumiste ja edukate müügitehingute arvule.

Sihtrühmi on AutoMasteri klientide ja sõidukite andmebaasi abil lihtne luua. Näiteks võite luua sihtrühma klientidest, kes pole käinud kokkulepitud hooldusel või klientidest, kelle liisinguperiood hakkab lõppema.

Püsikliendiprogrammid annavad igale kliendile tunde, et hoolite temast. Lihtsam on hoida häid kliente kui uusi otsida. Seepärast aitab AutoMaster saata hooldus- ja garantiimeeldetuletusi ning olulisi tervitus- ja tänukirju.

Kontaktide haldamine tagab, et Teil on klientide ja kontaktide kohta uusimad andmed ja iga kampaania saavutab parimad võimalikud tulemused.

Topeltklientide haldamine võimaldab andmebaasis topelt kirjasolevaid kliente hõlpsasti märgata ja ühendada.

Kaebuste haldamine kõik klientide kaebused registreeritakse AutoMaster CRM-is, et kogu meeskond neid kiiresti näeks ja saaks õigesti reageerida.

*Selle funktsiooni kasutamiseks on vaja eraldi litsentsi..

Soovin lisateavet